Patricia Figueira Lassance dos Santos Abreu

English below.

Graduação pela Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Federal do Rio de Janeiro (1989), Mestrado pela Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Federal do Rio de Janeiro (1993), Mestrado (DEA) pela Université de Toulouse II, França (1996), Doutorado pela Université de Toulouse II, França (2000), Pós-doutorado pela Columbia University, Nova York, Estados Unidos (2016).

EN:

Bachelor’s degree from the Faculty of Architecture and Urbanism of the Federal University of Rio de Janeiro (1989), Master’s degree from the Faculty of Architecture and Urbanism of the Federal University of Rio de Janeiro (1993), Master’s degree (DEA) from the Université de Toulouse II, France (1996) , PhD from Université de Toulouse II, France (2000), Post-doctorate from Columbia University, New York, United States (2016).